შეხვედრაზე საუბარი შეეხო
შუა დერეფნის
სატრანსპორტო-ლოგისტიკური
მარშრუტის განვითარების
მნიშვნელობას და ამ კუთხით
თბილისის მშრალი პორტის
პროექტის მნიშვნელობას,
რომელიც აბუ-დაბის
პორტების ჯგუფის
ინვესტიციით
ხორციელდება.თბილისის
მშრალი პორტი წარმოადგენს
თანამედროვე,
ინტერმოდალურ ლოგისტიკურ
ცენტრს- ბათუმისა და ფოთის
პორტების გაგრძელებას,
რომელიც ემსახურება მათ,
აკავშირებს პორტებსა
დალოგისტიკურ ობიექტებს.
აღინიშნა, რომ
ისფუნქციონირებას 2025 წელს
დაიწყებს და შუა დერეფნის
საშუალებით დასავლეთ
აზიის წარმოების ცენტრებს
აღმოსავლეთ ევროპის
სამომხმარებლო ბაზრებთან
საქართველოს, თურქეთის,
აზერბაიჯანის, სომხეთისა
და ყაზახეთის როგორც
საზღვაო, ისე მშრალი
პორტების ქსელის
გამოყენებით
დააკავშირებს. მშრალი
პორტი თბილისის
საერთაშორისო
აეროპორტიდან 6 კმ-ში, 283 000
კვ.მ ფართობზეა
განლაგებული.აბუ-დაბის
პორტების ჯგუფი თბილისის
მშრალი პორტის 60%-იანი წილის
მფლობელი და მთავარი
პარტნიორია, რომელიც ახალ
ლოგისტიკურ ცენტრს
მართავს. კომპანიამ
თბილისის მშრალი პორტის
პროექტში ამ ეტაპისთვის 16
მლნ აშშ დოლარის
ინვესტიცია განახორციელა,
რომლის მოცულობა პროექტის
განვითარებასთან ერთად
გაიზრდება.კომპანიის
აღმასრულებელ დირექტორთან
შეხვედრისას ირაკლი
კობახიძემ გამოთქვა
საქართველოს მთავრობის
ინტერესი აბუ-დაბის
სახელმწიფო საინვესტიციო
კომპანიასთან
თანამშრომლობის
გაფართოების კუთხით, მათ
შორის სტრატეგიულ
ლოგისტიკურ-სატრანსპორტო
პროექტებში.